dimecres, de juliol 21, 2004

 

La Lluna

Em vaig comprar un llibre per a reconèixer els estels, les constel.lacions...Ja de nit, en sortir a fora al pati, el cel estava núvol i no es veia gran cosa. Vaig tornar a entrar i em vaig fer una tassa de cafè. Al cap d’una estona vaig tornar a sortir: amb prou feines si es reconeixia l’Óssa Major. Vaig aixecar la tassa de cafè per a fer un glop i a sota, a les estovalles, em vaig trobar aquesta lluna. I és que sovint, les coses que busquem, ens apareixen quan menys ens ho esperem!

La Lluna de cafè... Posted by Hello


...I tot aprofitant que faig vacances, m'hi quedaré uns dies... 

                          Fins aviat!!




<< Home
|

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Spain License.