dijous, d’agost 12, 2004

 

Pensaments...

The Beatles... Posted by Hello


...(No anem pas bé...)

- És que tu en saps!, has fet música…, em dius

(“Sol sèptima de quarta suspesa”, amb aquest acord comença l’“A hard day’s night” dels Beatles. Així comença ara i començava quan jo tenia 6 anys i amb prou feines arribava a posar l’agulla del tocadiscs. Llavors no ho sabia pas, com es deia aquell acord però tampoc no em feia cap falta, el sentia i ja n’hi havia prou: la música comença allà on acaben les notes: Miles Davis, Billie Holiday, Jobim, B.B King,The Beatles...ells ho sabien)

- A mi el que m’agrada és “La oreja de Van Gogh...”

(...em sembla que em demanaré un altre gintònic...)



<< Home
|

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Spain License.