dijous, de setembre 23, 2004

 

Jo trio

Un camí...o l'altre. Posted by Hello


-Vull morir, perquè considero que la meva vida, tal i com estic ara, no és digna- diu Ramón Sampedro (interpretat per Javier Bardem) en un moment de la pel.lícula “Mar adentro”
-Així doncs, vostè considera que la vida dels tetraplègics no és digna? – li pregunten
-I qui parla dels tetraplègics? –contesta- jo li estic parlant de mi!

Alejandro Amenábar, el director, ens deixa prou clar aquí, quin és l’eix de la pel.lícula: no és un apologia de l’eutanàsia, és una apologia de la llibertat d’escollir, la defensa del dret individual a deixar de viure, independentment d’institucions com l’Estat o l’Església.

La meva vida és meva.O no?




<< Home
|

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Spain License.