dissabte, de setembre 25, 2004

 

Quina picor!

Per Osiris, quina picor! Posted by Hello


(Em pica el peu…és clar, amb aquesta postura no em puc gratar pas…no m’hi arribo…amb el braços en creu, tot embalsamat, ja em diràs! Per Osiris, quina picor! I és que més de 2.000 anys sense gratar-se, ja són anys, eh...senyor!...sí, sí…vostè…no es faci l’orni…vol gratar-me? Ei, no marxi!....a veure, el senyor baixet de la càmera…em vol gratar? Eh!...les fotos sense flaix! Que no ha vist el rètol?!...quina picor…si tingues una agulla del 6, d’aquelles per a fer bufandes em podria gratar, mig dissimulant, per entre les tires de lli, però...buf... ningú no em vol rascar el peu? Vaaaa…

...qualsevol dia d’aquests m’aixeco per gratar-me i ja veureu: us endureu un ensurt de mil dimonis!!)



<< Home
|

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Spain License.