divendres, de setembre 24, 2004

 

Un princep a Las Vegas

Va sortir "granota"... Posted by Hello


-Però com t’hi vas poder casar?
-No ho sé...amb l’eufòria...el joc...el cava....em va dir que era un príncep! Anaven tots dos, amb els seu amic...
-I et vas embolicar...
-Home jo vaig pensar que...
-I amb aquells ulls que té!
-Dona, tu perquè files molt prim...tampoc n’hi ha per tant! Té una mirada, no ho sé...diferent...
-I aquella veu tan ronca de fumador de caliquenyos en sèrie!
-Sí...una mica greu si que la té...
-Cap-gros, camacurt, tot eixarrancat...ja em diràs...!
-Mira...vam trobar una capella...”The Love Chappel”, amb aquelles llums...el capellà era a punt, les fotos, la música,...em vaig enlluernar...
-Res, dona, res...però que no ho vas veure?
-Sí...jo ja vaig veure que quan li vaig fer el petó, allí no passava res...però vaig pensar que potser li calia una mica de temps...feia tan poc que ens coneixíem...
-Que no ho entenc dona! Que no ho entenc! Com et vas poder confondre de granota?!

Etiquetes de comentaris:




<< Home
|

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Spain License.